niedziela, sierpnia 19

Dzisiejszy outfit + trochę zdjęć :)

Hej , hej ;)
Sorki , ze dzisiaj post tak późno , lecz byliśmy w 3 miastach w okolicach Paryża :Chartres , Giverny i Lautrec ;)
Zanim wam wszystko opiszę pokazuję Wam " Dzisiejszy outfit " :)

Zdjęcie zrobione w Ogrodzie Moneta ;)
Bluzka - H&M
Spodnie - H&M
Buty - Ecco

Więc teraz co do dzisiaj ;)
Wstałam o 9:00 ponieważ jechałam na mszę na 11:00 w katedrze Chartres , a mamy tam 40 km z hakiem ;)
Zdjęcie katedry w środku i na zewnątrz :







Po mszy poszliśmy do kawiarenki i zamówiliśmy coś do picia ;)
Chciałam sprite lecz nie było więc zamówiłam lemoniadę ;)
 Okazało się , ze kosztowała prawie 4 euro , ale było warto ją kupić ;)


Popatrzcie się dacie 1888 :o


Bąbelki :p
 Później pojechaliśmy do ogrodu Moneta w Giverny ;)
Jadąc tam temperatura na zewnątrz doszła do 40 stopni Celsjusza ! Więc w aucie nie dało się wytrzymać ;)







Na koniec wracając już do Paryża wstąpiliśmy zobaczyć grób Van Gogha ;)


 A co do jutra jadę do Parku Asterixsa  lecz postaram się dodać post ok. 21 ;)

Bay !


4 komentarze:

  1. super outfit i piękne zdjęcia :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/20/2012

    Fajny outfit :)
    u nas pogoda też jest świetna- 32 stopnie w cieniu!

    http://www.tvnmeteo.pl/pogoda/polska,1/prognoza/poznan,33446.html

    __________________________________________________
    ojoj, buty mają przyjść dopiero jutro lub w środę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjęcie w ogrodzie Moneta, po prostu super. pozdrawiam cieplutko.
    p.s. My postanowiłyśmy w tym roku odpuścić Paryż - jedziemy do Dublina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja i piękne zdjęcia .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za wszystkie komentarze :)
Jak byś mogła / mógł to proszę nie spamuj ;)
Będę wdzięczna :)

Zizi :D