poniedziałek, sierpnia 20

Park Asterixa :)

Siemka !
O 20 wróciłam z parku Asterixa ponieważ godzina zamknięcia była przedłóż ona z pewnych powodów ...
Szczerze muszę powiedzieć , że bardziej mi się tam podobało niż w Euro Disney Landzie :)
Kosztowało to tylko trochę mniej , a były mniejsze kolejki i fajniejsze niektóre atrakcje ;)
Coś mi się wydaje , że Disney Land jest troszkę przereklamowany .
A teraz opiszę dzisiejszy dzień spędzony w Asterixie ;)
Byliśmy tam po 10 , a weszliśmy przed 11 ;)
Jako pierwszą atrakcje wybraliśmy spływ kajakowy ;)
W kolejce staliśmy 35 min. i było warto !
Później poszłam na karuzelę ;)


Później na jakąś kolejkę ;)


O godzinie 11:30 poszliśmy do delfinarium :)





Później stwierdziliśmy , ze przydało na by się trochę strach więc poszliśmy do upiornego zamku :)




 
 Już mieliśmy wchodzić , a tu nagle wygasł prąd i zrobiło się zupełnie ciemno ^-^


Przez 10 minut byliśmy uwięzieni w tym zamku ;)

Okazało się , że w całym parku wysiadł prąd !
Już mieliśmy wychodzić , lecz na szczęście wszystko zaczęło wracać do normy :)

Idąc z planem postanowiliśmy iść na następną atrakcję wodną :





Resztę dodam później bo teraz idę już spać bo o 4 :00 wyruszamy do polski !
Szkoda opuszczać to miasto :(

Bay !

6 komentarzy:

  1. Wow to fajnie spędzony dzień :D
    Zapraszam na mój nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja najbardziej lubię PArc Asterixa. I delfinki tam fajne. A foczki też były w tym roku? tam takie smieszne, fajne foczki były. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/21/2012

    Fajowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo! też byłam w delfinarium:D

    super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2/26/2021

    45 year-old Data Coordiator Nathanial Siaskowski, hailing from Cottam enjoys watching movies like My Father the Hero and Hooping. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Pathfinder. strona tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za wszystkie komentarze :)
Jak byś mogła / mógł to proszę nie spamuj ;)
Będę wdzięczna :)

Zizi :D