sobota, września 8

Już niedługo urodzinki :)

Hejka :)
Sorki , ze nie dodawałam postów , ale chciałam jakoś dobrze wejść w ten nowy rok szkolny ;)
Za 5 dni mam urodzinki ;) Wyprawiam je w piątek 14 dla klasy i kilku innych dziewczyn ;)
W planach mam pieczenie kiełbasek , podchody , piłkarzyki itp.
Fajnie by było gdyby pogoda dopisała , bo wszystko jest zaplanowane na dworze ;P
No , a tak do dzisiaj o 15 jadę na ślub kuzynki ;) Może złapie welon :P
Ubieram się w różową sukienkę w czarne groszki ;)
Zdjęcia dodam najprawdopodobniej jutro :)
Ślub jest w Poznaniu , a impreza koło mojego miasta więc od biedy możemy jechać tylko na imprezę :P

Dobra ja kończę :*
Bay !


6 komentarzy:

  1. Och czekam z niecierpliwoscią na zdjęcia z imprezy. Mam nadzieję, że złapałaś welon :P :D:D:D I widzę, że masz wielkie plany. Wygląda na to, że pogoda Ci dopisze i uda ci się zrealizowac swoje plany urodzinowe. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. hej jestes wspaniałą kobietka : love it<3 zapraszam do nie: http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. już nie mogę się ich doczekać !!!
    W związku z nimi nasz wiadomość demonie na face buku

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo spóźnione,wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za wszystkie komentarze :)
Jak byś mogła / mógł to proszę nie spamuj ;)
Będę wdzięczna :)

Zizi :D