wtorek, września 4

Pierwszy dzień ;)

Witajcie !
Dzisiaj był ten pierwszy dzień nauki ^-^
Minął mi w miarę znośnie :P
Kilka tygodni temu zostałam otagowana  :D Nigdy nie myślałam , że się w to zabawię, ale warto spróbować :P

                                     


ZASADY TAGU:
1. Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie 
i zamieścić je na na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz przynajmniej ok. 10 nowych osób do tagu.
3. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś i napisz kto otagował Ciebie.
4. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
5. Dodaj baner zabawy (wyżej).
6. Zapraszam do tagu wszystkie osoby nawet jeśli nie zostały otagowane.

Miłej zabawy :)

Do zabawy zaprosiły mnie : Olga i Sarcia ;)

1Jestem straszną bałaganiarą ;)
2Nienawidzę wątróbki i szpinaku no dobra szczerze tego jeszcze nie próbowałam , ale sam widok mnie trochę odrzuca 
3Nie umiem mówić " nie " - w sklepie mam często taki problem ponieważ gdy jest ekspedientka i pokazuje mi buty które mi się tak se podobają to i tak je kupuję bo nie chcę jej powiedzieć np. że mi się nie podobają 
4Jestem niska - często denerwuje mnie to , że jestem naj niższa z klasy , lecz czasami jest to przydatne :P
5Uwielbiam sport ponieważ jest to takie coś gdzie mogę wyładować swoją energię ( wolę to od krzyczenia )

Otagowuję :

Tosię
Izkę

Dobra ja spadam dalej podpisywać zeszyty ;P
Bay !




7 komentarzy:

  1. och też nienawidzę wątróbkę i szpinak. :D:D:D no ale chyba lubię sprzątać;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/06/2012

    huehue, ja to mam wyczucie, kiedy zrobić następny tag.
    znów jesteś u mnie otagowana ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/08/2012

    jaka jest Twoja ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
    Proszę o odpowiedź ;)
    Twoja czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za wszystkie komentarze :)
Jak byś mogła / mógł to proszę nie spamuj ;)
Będę wdzięczna :)

Zizi :D