czwartek, sierpnia 23

Zdjęcia :D

Hejka:D
Właśnie wróciłam z restauracji ponieważ wyjeżdżali goście z Francji i zaprosiliśmy ich do " Złotego Rogu " ;)
Zamówiłam De volaiia z frytkami i sałatką ;)
Obiadek był pyszny , ale trochę za duży :P
Byłam zdziwiona , że pracują tam moi dalsi sąsiedzi :o
No w każdym bądź razie było bardzo sympatycznie :)

Wczoraj wieczorem pojechałam na grilla ;)
Było super bo byłam tam z koleżanką więc się jak zawsze wygłupiałyśmy :D







Zdjęcia robione w nowej sukience od Wiki ;)

Bay !

7 komentarzy:

  1. hej, chciałabym cię poprosić o opinię na temat mojego bloga, bardzo liczę się ze zdaniem innych, a więc chciałabym poznać twoje :)
    closedindreams.blogspot.com
    jeśli blog się spodoba, proszę o zaobserwowanie,
    kiedy dojdziemy do 100 obserwatorów, zorganizuję konkurs, który może się wam spodobać :)
    oczywiście możesz liczyć na to, że się odwdzięczę :)
    PS. Przepraszam za SPAM jeśli ci to przeszkadza.

    + jej, słodziutke zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooo paseczki, paseczki !!!!! jak ja kocham paseczki. I te fajne kitki. super to w całości wygląda. serdeczne pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna sukienka <3 :D obserwuje i liczę na rewanz :3 weronikaxweronika3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za wszystkie komentarze :)
Jak byś mogła / mógł to proszę nie spamuj ;)
Będę wdzięczna :)

Zizi :D