piątek, sierpnia 24

Chwilowy nagłówek ;)

Witajcie !
Właśnie wróciłam z działki :)
Byłam tam z Amelką ponieważ dawno się z nią nie widziałam :)
Było fajowo ^-^

Dzisiaj przed południem strasznie mi się nudziło więc postanowiłam zrobić sobie " Chwilowy " nagłówek ;)
No właśnie , a czy jest ktoś , kto by mógł mi zrobić nagłówek ? Ponieważ ja jakoś sobie nie umiem go zrobić :P
Jak tak to proszę żebyście pisali mi na gg , fb lub na gmaila ;)

Jutro umówiłam się z Olką by ogarnąć lekko jej bloga :)
Może będą jakieś zdjęcia :)
Oby była dobra pogoda !

A co do teraz mam ochotę obejrzeć jakiś film Disneya moze to będzie " Merida Waleczna " bo  jeszcze jej nie widziałam , a wy ?



Opis :

Od zarania dziejów w dzikich i górzystych regionach Szkocji historie epickich bitew oraz mistyczne legendy przekazywane są z pokolenia na pokolenie. W nowym filmie studia Disney/Pixar odważna Merida stawia czoło tradycji, przeznaczeniu i okrutnym bestiom, a nowa opowieść dołącza do ludowych przekazów. Merida jest doskonałą łuczniczką a zarazem porywczą córką króla Fergusa i królowej Elinor. Niezależna i zdecydowana iść własną drogą, Merida postępuje wbrew prastarym zwyczajom, którym hołdują władcy krainy. Jej czyny przypadkowo sprowadzają na królestwo chaos i zniszczenie, a kiedy dziewczyna szuka pomocy u tajemniczej staruszki, ta spełnia jej niefortunne życzenie. Niebezpieczeństwo zmusza Meridę do odkrycia prawdziwej odwagi, by cofnąć straszliwą klątwę, zanim będzie za późno. 

Do zobaczenia :*


6 komentarzy:

  1. Anonimowy8/24/2012

    chcę obejrzeć ;D
    do jutra :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny na główek :D
    może być fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/27/2012

    fajne tło i wql może pójdę na ten film ja byłam na madagaskarze 3 zapraszam do mnie:

    http://maggisterka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. witam , fenomenalny blog zapraszam do mnie : www.fashionismyelement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog .Zapraszam do mojego ;) http://beciag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za wszystkie komentarze :)
Jak byś mogła / mógł to proszę nie spamuj ;)
Będę wdzięczna :)

Zizi :D