środa, sierpnia 22

Fajna umbrella :D

 Hej , hej !
Dziś od rana mżył deszczyk ;)
Nie jestem przyzwyczajona teraz do takiej pogody :P
W Paryżu było trochę cieplej :)

Dziś wybieram się z Wiką do miasta ponieważ chciała bym sobie kupić jakieś lakiery , a ona jest w tym obcykana :P
A tak w ogóle muszę jej pokazać bluzeczkę którą jej kupiłam ;)
Niebo jest dość zachmurzone więc na wszelki wypadek wezmę ze sobą parasol ;)
A tak do tej : Fajnej umbrelli " będąc w Centrum Georga Pompidou zauważyłam bardzo pomysłową parasolkę ;)



Fajnaa nie ?

Dobra ja lecę :*
Bay !

5 komentarzy:

  1. O parasolka po prostu jest świetna. Za dużo nie naciapane, ma swój uroczy styl. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślałam że to drugie to jakiś perfum o__O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodka parasolka... w Polsce pewnie nie można takich dostać ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za wszystkie komentarze :)
Jak byś mogła / mógł to proszę nie spamuj ;)
Będę wdzięczna :)

Zizi :D