sobota, września 1

:)

Witajcie :P
Dawno mnie tu nie było przez problemy i z internetem ;\
Dobija mnie to , że już za 2 dni SZKOŁA !
Na pewno będę trochę tęsknić , ze wakacjami , ale w szkole nie powinno być , aż tak źle .
Wczoraj wróciłam z Pogorzelicy :)
Byłam tam 2 dni lecz mi to wystarczyło , bo Pogorzelica jest dość mała :)
Mam pełno zdjęć niestety robione telefonem  bo ładowarkę od lustrzanki zostawiłam w Paryżu :D
Mam też kilka zdjęć z aparatu koleżanki robionych w samochodzie :P
Zdjęcia dodam w następny weekend ponieważ myślę , że zdążę załatwić do tego czasu kabelek ;)
Jak na razie o11 wyjeżdżam do koleżanki na jej urodziny :)
Mają być podchody więc może być dobra zabawa :P
Muszę u niej spać ponieważ moi rodzice jadą na imieniny ;|
Za bardzo mi to nie pasuję ponieważ muszę powoli myśleć o moich urodzinach , które nie długo mam .
No dobra ja lecę bo zaraz mam śniadanko :P
Bay !




5 komentarzy:

Dziękuję kochani za wszystkie komentarze :)
Jak byś mogła / mógł to proszę nie spamuj ;)
Będę wdzięczna :)

Zizi :D