poniedziałek, września 3

Lampiony szczęścia :)

Witajcie !
Godzinę temu wróciłam z rozpoczęcia roku szkolnego ;)
Nie trwało tak długo bo msza była na 8:00 :)
Z naszej klasy nikt nie odszedł , ale też nikt nie doszedł ;)
Cieszę się , ze jesteśmy w tym samym gronie , ale może i fajnie by było poznać jakąś nową osobę :)
No dobra , a teraz może o tych Lampionach ;)
Wczoraj wieczorem zostałam zaproszona z rodzicami do Tośki ;)
Na koniec imprezy Tośka puściła lampion szczęścia ;)
Wyglądał cudownie :)
Ostatnio bardzo głośno jest o puszczaniu lampionów w Poznaniu na Noc Kupały ;)
Moja siostra ostatnio na niej była i puszczała ;)
Musi mnie za rok zabrać !





Moja mama wpadła na pomysł , żeby pod koniec moich urodzin  jak zrobi się ciemno puścić w niebo kilka takich lampionów :)
Myślę , że to jest świetny pomysł ;)
Jest ich wiele w internecie , ale ja akurat myślę, żeby zamówić takie :)

Kolorowe 
                                  
 A jak na razie dzisiejsze  i rzeczy które muszę zrobić :P
1. Jechać do parku linowego 
2.Jechać kupić zeszyty 
3. Zamówić książki 
4.Umyć plecak 
5. Wydrukować plan lekcji 
6. No i oczywiście zapomnieć chociaż na noc o szkole !

No , a teraz lecę oglądać wasze blogi ;)

Bay !


9 komentarzy:

  1. Anonimowy9/03/2012

    wysłałam Ci maila z zeszytami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/03/2012

    kiedyś jak byłam na podwórku widziałam jak ktoś je puszczał, ale one po 10 min spadają na ziemię xd

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne :)

    pozdrawiam i zapraszam. dodajemy ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. lampiony<3333
    zapraszam do mnie i do obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pusczałam takie lampiony ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszczałam lampiony. W Noc Kupały te wszystkie lampiony wyglądały niesamowicie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. o my też opuszczamy takie lampiony, super sprawa. Niedługo moje imieninki już w pazdzierniku - czyli znów będzie puszczanie lampionków. Ale my to wolimy białe. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. No tam się nie dało ni opalić. Jestem teraz najciemnijsza w klasie :D:D:D a do tego noszę tylko białe ubranka. oooo!!!!!!! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za wszystkie komentarze :)
Jak byś mogła / mógł to proszę nie spamuj ;)
Będę wdzięczna :)

Zizi :D